10/04/2012

Bloggaaminen


Eilen koulussa tauolla alettiin puhumaan blogeista ja bloggaamisesta koulukavereiden kanssa. Eniten ihmeteltii sitä, kun jotku jaksaa joka päivä postaa ja etenki nää ''päivän asu'' -jutut kans ihmetytti. Huomas, että luokkalaisten (ne jotka ryhty keskusteluu) kanssa on samoja blogeja, joita käydään päivittäin selailee vaikka ne ei oikeesti ees kiinnosta saatikka, että edes tiedettäis kuka tämä blogin pitäjä oikeasti on. Vaan siitä on tullut lähinnä tapa, ainakin itselleni. Yks luokkalaisestani kysy ''Pitääks kukaan omaa blogia?'' johon oli pakko vastaa myöntävästi. Enhän mä tätä mun ja Ninan jutskaa oo pahemmin mainostellut tai mitää, ni olin asiasta kummiski melko hiljaa. 

Mutta niin. Musta on jotenki hauskaa ku pari,kolme,neljä vuotta sitten hyvä, että tiesin ees mikä on blogi ja mitä ideaa niillä edes on. Nykyään tuntuu, että melkein joka toisella vastaantulevalla on jonkinlainen blogi.. Olisi se sitten päiväkirja-, muoti-, lifestyle taikka ruuan laitto blogi ni meitä bloggaajia Suomessa on yllinkyllin! Ja se ihmetyttää, että miten näistä nimeltä mainitsemattomista blogeista/bloggaajista on tullut niiiiin suosittuja ja kaikkien tuntemia?! Mä teen tätä oikeesti vaan omaksi iloksi ja välillä silti tuntuu postauksien tekeminen vaikealta. Voin kuvitella millaisia paineita nykyään näillä listojen suosituimmilla on. Joka päivä pitäisi jotakin keksiä jos ei muuta ni yhteistyö projektien mainontaa ja kadulla heidät moni tunnistaa ja heistä on tullut ns. julkkiksia taviksien keskellä.

Ei mulla vissii muuta sanottavaa tähän hätää oo muutaku, että onneks duckface pelastaa kuvan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti